Canon 70-200 2.8 L USM getest!


pelikaan_480.jpg

Gisteren met Martin naar Diergaarde Blijdorp geweest om foto’s te maken. Ik heb een Canon 70-200 2.8 L USM met 2x extender gehuurd bij K-E. Ik ben van plan deze lens te kopen, dus eerst maar even testen! Ik heb vele foto’s gemaakt, niet alles is even mooi maar dat komt niet door de lens maar door mij. Ik moet de lens nog onder controle krijgen. Maar toch heb ik mooie platen geschoten. Waaronder deze Pelikaan. Ik had hier de extender er op zitten. Deze plaat is dus met 400mm en zeker erg scherp.

Hieronder twee bijna identieke foto’s van de Rotterdamse skyline. De linker met m’n huidige (analoge) 75-300mm lens en de rechter met de 70-200 2.8 L USM. Beide foto’s zijn gemaakt op 200mm. Klik de vergroting aan en vergelijk de foto’s.

img_0991.jpg img_0990.jpg

Geef een reactie

