Bavaria City Racing Rotterdam 2008


Vandaag met Martin naar Bavaria City Racing geweest in Rotterdam. Dit keer hadden we VIP kaarten gekregen, daardoor hadden we toegang tot de VIP tribune, het VIP dorp vol eten en drinken en de Paddock.
Het was helemaal super, zo dicht bij een F1 auto waren we nog niet eerder geweest. Ik heb en 150 tal foto’s gemaakt, in dit bericht laat ik er een klein aantal zien.

 

   

One thought on “Bavaria City Racing Rotterdam 2008

  1. Leuk dat je deze nog even op Twitter meld 🙂
    erg leuke serie van dit spektakel, ik ga naar zoiets eigenlijk nooit heen,
    maar als ik dan deze foto’s zie dan denk ik had er toch heen moeten gaan!
    Kan een beetje slecht tegen mensen massa’s ik wordt daar helemaal kriegel van 🙂

    Bram..

Geef een reactie

