Time Lapse is echt gaaf!


Volgens mij is Time Lapse helemaal hot. Ik zie het overal op Blogs, Twitter en YouTube verschijnen. Het is zeker niet een nieuw ding, maar wel erg interessant om eens dieper in te duiken én eens gaan proberen. Al denk ik dat er erg veel tijd in zal gaan zitten. Het is mij nou nog niet helemaal duidelijk of ik met mijn Canon EOS 40D kan doen of dat ik persé met een videocamera aan de slag moet. Wie kan mij helpen aan een goeie tip?

Hieronder even een paar leuke voorbeelden. Er zijn er uiteraard nog veel meer, waaronder de Vancouver HD versie.

One thought on “Time Lapse is echt gaaf!

Geef een reactie

