VW 1500 (1969)


Gisteren is mijn schoonzusje getrouwd, het was een waardeloze dag qua weer. Het was in ieder geval droog, maar tjonge tjonge het behoort toch wat warmer te zijn half mei. Verder was het een prima dag voor hun en alle gasten. Ik heb de trouwfoto’s niet gemaakt, die werden gemaakt door (oom) Krijn Voogt. Een echte vakman die ook bij ons huwelijk de foto’s gemaakt heeft. Ik had ’s ochtends wel m’n camera bij me, vooral onze kinderen die bruidsboeffies waren te fotograferen. Ook heb ik een paar shots gemaakt van de trouwauto, een VW (Kever) 1500 uit 1969. Mooie auto.

One thought on “VW 1500 (1969)

Geef een reactie

