What a night!


Gisteravond (zondag) ben ik naar Rotterdam geweest om avondfotografie te doen. Het was mijn eerste keer en zeker niet de laatste keer. Echt super gaaf om de stad mee te maken van voor zonsondergang tot erna. Vooral het licht rond de zonsondergang er iets erna is helemaal fantastisch. De gebouwen worden dan nog een beetje aangelicht door de lucht. Een prachtig schouwspel.

Ik ben gestart op de Boompjes en ben gaan lopen richting de Erasmusbrug, het Nieuwe Luxor, de Maastoren en weer terug over de Erasmusbrug richting de Wijnhaven waar ik geparkeerd stond.

De komende dagen zal ik naar alle waarschijnlijk wat foto’s van deze avond posten. Commentaar is altijd welkom.

2 thoughts on “What a night!

Geef een reactie

