Catholic cemetery


Ik ben geen katholiek, maar ik vind de begraafplaatsen van de katholieken toch wel erg mooi. Mooi is misschien niet het juiste woord, maar het heeft iets. Iets wat de algemene begraafplaatsen en christelijke begraafplaatsen gewoon niet hebben en ik denk dat het komt door de beelden. Dit is een foto die ik vanmiddag op de katholieke begraafplaats van Bergschenhoek heb genomen.

One thought on “Catholic cemetery

  1. Ik begrijp wat je bedoelt met ‘mooi’. Ik heb hetzelfde met katholieke kerkhoven. Maar ik moet zeggen dat de enorme grafzerken van de Joodse begraafplaatsen me ook aanspreken, die soberheid heeft ook een bepaalde magie.
    Ik fotografeer graag op kerkhoven.

Geef een reactie

