Tulpenpracht (1)


Tulpenpracht (1)

Ik ben vandaag echt door het stof gegaan. Waarom? Nou de velden waren kurkdroog en dus erg stoffig. Ik heb vaak bij het maken van een foto op m’n knieën gezeten. Toen ik terugkwam waren m’n benen niet om aan te zien. Niet dat ze dat normaal wel zijn hoor, maar je kon zien dat ik bezig geweest was. Nu ik eenmaal alle foto’s gezien heb was het de moeite waard. Er volgen nog meer foto’s, maar vandaag niet meer.

One thought on “Tulpenpracht (1)

Geef een reactie

