Fotoshoot Dennis, Karin, Timo en Roos


Het was snel handelen vanmiddag. De kids hadden er eigenlijk helemaal geen zin in. Ach, ze zijn 4 en 1 jaar en ik vind dat ze het prima gedaan hebben. Het was verder ook nog wel hilarisch, ik zat gehurkt in het gras met m’n eenpoot en 70-200 op m’n camera toen ik rook dat ik ergens vlakbij zat. Nou, jawel. Ik stond op en m’n rechtervoet bevond zich in een hoopje kak! Smerigggggg. Gelukkig veel water in de buurt dus me gelijk afgespoeld in het water van de Rotte. Goed, verder dus. Later reden we nog naar een strandje, ik parkeerde de auto in de schaduw op het gras, maar het gras was zo drassig (lees modderig) dat ik er al bang voor was, ja hoor, ik zat vast in de modder. Hahahaha, na wat duwen en optrekken kwam ik er uit. Leuk!

Dit zijn even snel een paar plaatjes, rest volgt nog wel.

One thought on “Fotoshoot Dennis, Karin, Timo en Roos

Geef een reactie

