My favorite Instagrams


Ik ben uitgenodigd door Robbie Veldwijk om mee te doen aan zijn blogkermis. Deze blogkermis gaat over de nieuwe trend in fotografie, namelijk fotografie met je smartphone en dan voornamelijk met iPhone en de fantastische app, Instagram. Met Instagram is het mogelijk snel je foto’s met een leuk filter te bewerken en posten op Twitter, Facebook of op je blog.
Dit laatste doe ik eigenlijk nooit en door de actie van Robbie ben ik daar wel anders over gaan denken en zal ik vaker Instagram pics posten op mijn blog.

Hier mijn top-5 Instagram pics


1. Stairs


2. Prairie hond


3. Berlin


4. Meeuw


5. De Kuip

One thought on “My favorite Instagrams

  1. Pingback: www.me4all.nl – Steps of a photographer » Blogkermis smartphonefotografie – editie 1

Geef een reactie

