Mijn foto Top-10 >> 2011


 

Zo, er zit weer een jaar op. Een jaar waarin ik weer mooiere en betere foto’s gemaakt heb. Een jaar waarin we naar o.a. Berlijn zijn geweest en een heerlijke vakantie in Frankrijk hebben gehad. Daarnaast heb ik zo heel veel foto’s gemaakt, wellicht wordt 2012 een beter jaar op dat gebied.

Bekijk mijn Top-10 en oordeel zelf. Breng je stem uit en geef ook aan waarom je daarvoor gekozen hebt.
Wellicht kunnen jullie, mijn bezoekers, ook een keuze maken zodat er een Top-3 ontstaat.

Klik hier voor het overzicht van mij Top-10 foto’s. >>

Geef een reactie

