Mijn foto in The Berlin Journal


berlin-journal-copies

Een tijdje terug kreeg ik een email van Dr. R. Jay Magill, Jr. van The Berlin Journal.
Hij wilde een foto van mij gebruiken voor bij een artikel in The Berlin Journal, wauw wat gaaf!!

Ik had eerlijk gezegd nog nooit van het blad gehoord, maar het leek me best interessant om daar met m’n naam in te staan. Zoals beloofd zou meneer Magill 2 exemplaren toesturen. En jawel hoor, vanochtend zat er een envelop van The American Academy in Berlin in de postbus. Leuk!!!

Snel bladerde ik het blad door en al vrij snel op een rechter pagina stond daar mijn foto, mijn Scary Lady. 🙂 Bij het artikel Restlessness, geschreven door Heidi Julavits.

20131115-naamloos-4792

20131115-naamloos-4797

3 thoughts on “Mijn foto in The Berlin Journal

Geef een reactie

