Schouwburgplein Rotterdam


schouwburgplein-rotterdam

 

Er wordt wel eens gezegd dat Rotterdam Pleinvrees heeft. Dat er geen mooie stadspleinen zijn. Op zich kan ik me daar wel in vinden. Er zijn niet echt pleinen waarvan je denkt, wauw. Kijk, neem als voorbeeld het Schouwburgplein. Het plein zelf is echt afschuwelijk! De vloer is echt een foute keuze, ik zeg eruit en gewoon mooie stenen erin. Maar, als je zo staat waar ik deze foto heb genomen, dan denk je toch… Wauw, wat een uitzicht. Zoveel mooie en diverse architectuur wat op je netvlies prikkelt.

Wat vinden mijn bezoekers van de plein in Rotterdam?

 

One thought on “Schouwburgplein Rotterdam

Geef een reactie

