Verlaten


verlaten

 

Vanavond even op pad, met m’n camera, op de scooter. Richting de Rotte, voor een zonsondergang. Helaas viel die tegen. Toen even doorgereden naar de fietstunnel onder de A12 bij Bleiswijk/Zoetermeer. Hier links op de foto. Helaas waren er veel blauwe lampen stuk, dus die illusie ging ook op als rook. Maar, we geven niet op! Ik wil immers een leuke foto maken. Ik ben de helling opgeklommen van de N209 (viaduct rechts) en gewacht tot er een trein voorbij kwam. Natuurlijk ging dit een keer mis, maar de volgende trein had ik. Het was de stoptrein naar Utrecht.

Toen ik daar zat, voelde ik me op een verlaten plek. Ik hoorde de auto’s op de A12 en N209 rijden en af en toe een trein. Maar het fietspad was stil. Verlaten.

Ik vind de compositie lekker. De horizontale lijn van de trein en de diagonale lijnen van het N208 viaduct en de hoogspanningskabels.

Geef een reactie

