Beelden onder de A13


Beelden onder de A13 - Kleinpolderplein

Onder de fly-over van de A13, Kleinpolderplein, is een beeldenplein. Waarschijnlijk hebben heel weinig mensen deze beelden wel eens gezien. Het is niet een plek waar je even stopt om op je gemak te kijken. Het geluid en de stank van het voorbij razende verkeer is niet echt lekker. ’s Avonds is deze plek nou ook niet echt een veilige zone, al hangen wel overal mooie led-spotjes die de betonnen blokken verlichten. Het is denk ik de bedoeling dat er steeds meer beelden komen te staan.

Toen ik bezig was met het maken van de foto’s stond mijn scooter langs het fietspad. Ik keek op een gegeven moment even achter me en toen kwam een motoragent even polshoogte nemen. Toen hij zag dat ik wat foto’s aan het maken was, draaide hij weer om. Dat gaf me toch een veilig gevoel.

Geef een reactie

