Harbor Sunset


Vanuit mijn werk in het Puntegale gebouw aan de Puntegaalstraat in Rotterdam, hebben wij vaak een prachtig uitzicht op de meest bizarre mooie luchten. Zo ook de zonsondergang is vaak prachtig. Je moet er zo snel bij zijn wil je een beetje foto’s maken, voordat je het weet is zon verdwenen. Hier had ik mij Sigma 17-70 op mijn Canon EOS 40D zitten, ik had eigenlijk geen tijd om mijn telelens (Canon 70-200) erop te schroeven, dan had ik een stuk dichterbij kunnen komen. Maar goed, met deze foto ben ik ook best tevreden.

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.

Issue is a magazine-style theme design that displays blog posts, reviews, artwork and news.

⏬

It comes with different styles to spark your creativity in making it just as you’d like to.

Designed with WordPress

MagBlog is a magazine theme focused on sizable type and imagery to expand your content. Make it yours ⏬